راهنما خرید

بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی

بهترین کرم پودر های خارجی را کدام برندها تولید می کنند؟ برای یک کرم پودر خارجی کدام مارک را انتخاب کنیم؟ بهترین برند کرم پودر خارجی کدام است؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین مارک کرم پودر خارجی بپردازیم. با ما در این مطلب کاربردی ، همراه شوید!


فهرست مطالب


بهترین کرم پودر خارجی:

کرم پودر الارو سری: Anti Age مدل Light Beige

کرم پودر الارو سری Anti Age مدل Light Beige یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی بوده که با ایجاد پوشش صاف و یکدست روی پوست موجب داشتن یک آرایش بدون نقص می شود. یکی از خصوصیات مهم این محصول بهره مندی از ترکیبات ضد پیری است که به شکلی کاملا موثر موجب جلوگیری از چین و چروک سطحی پوست می گردد. همچنین با مصرف این محصول شاهد بافت نرم و سبک آن خواهید شد. اگر به یک محصول نیاز دارید که علاوه بر پوشانندگی بالا بتواند سلامت پوست شما را تا حدودی تضمین کند، این کرم پودر بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

بهترین کرم پودر خارجی

کرم پودر خارجی فیت می میبلین:

کرم پودر فیت می میبلین با پوشانندگی مناسبی که برای پوست های نرمال تا چرب دارد یکی از بهترین برندهای کرم پودرهای خارجی محسوب می شود. این محصول بافت بسیار سبکی دارد که باعث می شود بعد از مصرف هیچ احساس سنگینی روی پوست نداشته باشید. ترکیبات این کرم پودر خارجی پرطرفدار حاوی میکرو ذرات برای پوشش دهی منافذ و عیوب پوست است. این کرم پودر با ایجاد ظاهری مات دارد و بر کاهش منافذ باز پوست تاثیرات زیادی می گذارد.

بهترین کرم پودر خارجی

بهترین کرم پودر مات این لی:

این لی برند شناخته شده ای است که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است نظر مثبت افراد زیادی در سراسر دنیا را به دست آورد. این کرم پودر مات بوده با بافتی سبک نیز دارد. کاور این کرم پودر محبوب خارجی نیز بالاست تا بتوانید برای پوشاندن مشکلات پوستی و کک و مک از آن بهترین نتیجه را بگیرید. مقاومت عالی در برابر تعریق و رطوبت یکی دیگر از خصوصیاتی است که باعث شده این کرم پودر در لیست بهترین ها قرار بگیرد. در نهایت باید اشاره کنیم که کرم پودر این لی دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز می باشد.

بهترین کرم پودر خارجی

پرفروش ترین کرم پودر خارجی بورژوآ سری: Healthy Mix

محصول بعدی که آن را به عنوان بهترین کرم پودر خارجی در لیست خود قرار داده ایم از برند نام اشنای بورژوآ بوده که با مدل Healthy Mix تولید شده است. این کرم پودر خارجی پرطرفدار کاور بسیار مناسبی دارد و می تواند با ماندگاری بالا شما را از تازه کردن آرایش در طول روز نجات دهد. این محصول با خاصیت آبرسانی برای کسانی که پوست خشک دارند مناسب بوده و به عنوان یک کرم پودر سبک نیز شناخته می شود. در نهایت باید اشاره کنیم که این محصول حاوی ترکیبات C, B5, E برای تغذیه پوست می باشد.

بهترین کرم پودر خارجی

کرم پودر خارجی استی لادر:

از دست ندهید  SSL چیست؛ 4 دلیل که چرا گواهینامه SSL بخریم!

اگر به دنبال یک کرم پودر خارجی با ماندگاری بالا هستید بی شک کرم پودرهای برند استی لادر می توانند رضایت شما را به دست آورند. استفاده از این کرم پودر برای مصارف روزانه نیز مناسب است اما به دلیل کاور بسیار مناسبی که دارد برای مهمانی ها نیز می تواند بسیار مناسب باشد. در خرید این کرم پودر با طیف رنگی متنوعی روبرو می شوید که به شما کمک می کند کرم پودر نزدیک به رنگ پوست خود را خریداری کنید. در تعریفات دیگر این کرم پودر به ترکیبات ضد آفتاب، آبرسان و ضد حساسیت اشاره می کنیم.

بهترین کرم پودر خارجی

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر شون:

«شون» یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی است. مواد تشکیل دهنده کرم پودرهای این برند پایه گیاهی دارند؛ برای مثال در ساخت انواع کرم پودر شون از روغن کنجد، روغن جوانه گندم و ویتامین E استفاده شده است تا پوست از هر جهت تغذیه شده و جوان بماند. در حال حاضر «شون» دو لاین تولید کرم پوشاننده دارد؛ اولی تحت عنوان مات/مت اسموتینگ و دومی به نام دیلی دیفنس شناخته می‌شود.

بهترین کرم پودر خارجی

کرم پودر کالیستا:

«کالیستا» (به معنی زیباترین) در حال حاضر یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی از جمله کرم پودر است. این برند که محصولاتش خیلی زود توانستند جای‌شان را در کیف لوازم آرایش خانم‌های ایرانی پیدا کنند، دارای دو مدل متفاوت و بسیار جذاب کرم پودر است.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر مدیسان:

«مدیسان» از دیگر برندهای تولید‌ کننده انواع کرم‌های پوشاننده صورت است؛ اما با یک تفاوت: تخصص مدیسان نه فقط در حیطه محصولات آرایشی است، بلکه روی تولید محصولات مراقبتی پوست هم تسلط دارد. بنابراین طبیعی است که این کمپانی تولید کننده ضد آفتاب‌هایی باشد که در عین حال کرم پودری هستند.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر مای:

خرید انواع کرم پودر «مای» یکی از بهترین انتخاب‌های شما در زمینه لوازم آرایشی خواهد بود. مای به عنوان یکی از باتجربه‌ترین برندهای آرایشی ایران در زمینه تولید کرم پودر سه محصول متنوع دارد که پاسخگوی نیازهای افراد مختلف است.

بهترین کرم پودرایرانی:

لاین بلک دایموند:

لاین کرم‌های بلک دایموند، دارای دو نوع محصول به نام ولوت و مات است. مدل مات بلک دایموند، فاقد چربی است؛ بنابراین به کار افرادی می‌آید که پوست چرب یا مختلط دارند. کرم ولوت بلک دایموند برای انواع پوست معمولی و خشک تولید شده و به خوبی روی پوست می‌نشیند. هر دو نوع محصولات زیر مجموعه بلک دایموند، یعنی مت و ولوت دارای شش رنگ متنوع برای علاقمندان به داشتن آرایشی جذاب و ماندگار است.

از دست ندهید  راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار و دستی خوب + نکات مهم برای خرید همزن برقی

آکنه لاین مای:

اگر پوست‌تان مستعد آکنه یا جوش است، یکی از بهترین محصولات برای پوشاندن آن کرم پودرهای آکنه لاین مای است. این محصول پوشش دهی بسیاری بالایی دارد و می‌تواند مدت زمانی طولانی روی پوست‌تان بماند. آکنه لاین مای چهار رنگ متنوع و SPF8 دارد.

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان:

کرم پودرها یکی از مهم ترین لوازم آرایشی هستند که به طور مستقیم با پوست در تماس بوده و روی سلامت آن تاثیر بسیار زیادی دارند. در صورت بی توجهی به کیفیت کرم پودر باید منتظر پیری و مشکلات پوستی مثل کک و مک، جوش و خشکی و حتی چین و چروک باشید. پزشکان و متخصصین کرم پودرهایی را به شما توصیه می کنند که ترکیبات آن ها کمترین ضررهای پوستی را به دنبال دارد و می توانند برای سلامت پوست شما به بهترین شکل ممکن عمل کنند. در این مطلب کاربردی سوربان تصمیم به معرفی کرم پودرهای توصیه شده توسط پزشکان بپردازیم. با ما همراه باشید!

کرم پودر: L’OREAL مدل INFALLIBLE 24H

کرم پودر لورآل مدل Infallible اولین محصولی است که تحت عنوان بهترین کرم پودر معرفی شده از طرف متخصصین پوست به شما معرفی می کنیم، این محصول با بافت سبک و ماندگاری بالای خود برای استفاده روزانه مناسب بوده و عیوب پوستی مثل جوش، کک و مک را پنهان می کند. این کرم پودر فاقد چربی بوده و در ترکیبات خود مقادیر قابل توجهی SPF18 دارد. این کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان علاوه بر پوشانندگی ضد آفتاب نیز می باشد تا بتواند پوست شما را از اشعه های مضر خورشیدی دور نگه دارد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن و در مقابل رطوبت رسانی عالی و طبیعی به پوست است.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر: NARS

کرم پودر نارس محصول پرطرفدار دیگری است که با بافت سبکی که دارد در مقابل تعریق، گرما و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد؛ پس اگر حرکات زیادی دارید و پوست صورتتان مدام عرق می کند این محصول مناسب شماست و از طرف متخصصین پوست نیز تایید شده است. این محصول از ترکیبات هندوانه، تمشک و سیب تویلد شده تا بتواند به بهترین شما سلامت پوست شما را تضمین کند. اضافه کنیم که این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد. در نهایت باید گفت که مات کنندگی، کیکی نشدن پوست، آب رسانی، ماندگاری بالا، فاقد پارابن و سولفات… از خصوصیات مثبت دیگر این کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان می باشد.

از دست ندهید  راهنمای خرید بهترین کولر گازی + مزایای استفاده از کولر گازی چیست؟
بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر: HD مات گابرینی

اگر به دنبال یک کرم پودر فاقد چربی هستید پیشنهاد ما به شما کرم پودر HD مات گابرینی است که برای داشتن یک آرایش مات انتخابی فوق العاده است! این محصول ساختار سالمی دارد و ماندگاری ارایش شما را در طولانی مدت تضمین می کند.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر: ESTEE LAUDER مدل Double Wear

یکی دیگر از بهترین محصولاتی که می توانستیم در لیست بهترین کرم پودر از نظر پزشکان به شما معرفی کنیم، کرم پودر استی لادر دابل است که با ماندگاری بالا و کیفیت عالی خود پوست شما را سالم نگه می دارد؛ ترکیبات این محصول توسط متخصصین جهانی پوست تست شده است. از خصوصیات دیگر این محصول می توانیم به فاقد چربی، ضد آکنه و جوش اشاره کنیم. با این کرم پودر روند پیری پوست به تعویق افتاده و شاهد شادابی و سلامت پوست خود خواهید بود.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر مات فلورمار مدل پرفکت کاور:

یکی دیگر از محصولاتی که توسط برند فلورمار تولید شده و همیشه در صدر بهترین کرم پودرها قرار دارد کرم پودر مات فلورمار مدل پرفکت کاور است که با عصاره بادام و روغن زیتون برای حفظ سلامت پوست شما انتخاب فوق العاده ای می باشد. این کرم پودر مناسب برای انواع پوست بوده و حاوی SPF15 می باشد. در نهایت باید اشاره کنیم که ظاهر این کرم پودر مات می باشد و با پوشش دهی بالا می تواند انتظارات شما را از یک کرم پودر برآورده کند.

بهترین کرم پودرایرانی:

بهترین کرم پودر خارجی با پوشش دهی بالا:

کرم پودر مای سری: Black Diamond مدل Velvet Makeup

کرم‌پودر ولوت بلک دایموند مای نسل جدید کرم پودرهای مخملی با فرمولاسیون نیمه مات و قدرت پوشانندگی فوق‌العاده برای استفاده انواع پوست است. کرم پودر مات بلک دایموند مای موجب کاهش منافذ باز پوست شده و عیوب پوست را بهبود می‌بخشد.

این کرم پودر به آسانی بر روی پوست پخش گردیده و پوششی صاف و یکنواخت بر روی پوست ایجاد می‌نماید. فرمولاسیون نیمه مات این کرم پودر مای مشکی، نمایی طبیعی و بی عیب و نقص بر روی پوست ایجاد می‌کند.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر کالیستا مدل: Long Lasting And Matt

کرم پودر بادوام مات کالیستا حاوی رنگدانه‌های غنی و دارای شش طیف رنگی طبیعی بوده تا لک‌های احتمالی پوست را پوشانده و ظاهری مات و یکنواخت برای تمام روز ایجاد کند. ماندگاری این کرم پودر بالا است و نیازی به تجدید دوباره در طول روز نمی‌باشد.

بافت کرم پودر بادوام مات کالیستا بسیار سبک بوده و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این کرم پودر مناسب برای انواع پوست بوده در تمام روز ظاهری طبیعی، زیبا و شاداب به پوست شما می‌دهد.

از دست ندهید  راهنمای خرید سرویس پخت و پز و قابلمه + معرفی سرویس قابلمه کرکماز 8 پارچه

کرم پودر مات، با بافتی نرم و کرمی شکل، پوششی کاملاً طبیعی و مخملی بر روی پوست ایجاد می‌کند رنگ‌دانه‌های ریز کرم پودر مات از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که منافذ پوست محو شوند و به پوست ظاهری زیبا، مات، یکدست همراه با ماندگاری بالا عرضه می‌کند.

با استفاده از کرم پودر مات، دیگر نیازی نیست که نگران برق زدن پوست یا عدم یک دستی رنگ آن باشیم، کرم پودر مات در برابر آب مقاوم‌تر است و یک‌دستی بافت پوست را افزایش می‌دهد. این نوع از کرم پودرها برای خلاص شدن از درخشش زیاد از حد پوست صورتمان در اثر ترشح چربی تولیدشده است.

بهترین گزینه برای پوست‌های چرب هست. کرم پودرهای مات برای پتانسیل بالایی که در ارائه آرایش ماندگار شناخته ‌شده‌اند.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر بورژ‌وآ سری: Air Mat مدل Beige Dore 05

کرم پودر ایر مات محصولی ویژه از برند بورژوآ است که جهت ایجاد پوششی قوی، مات وماندگار برروی پوست طراحی شده است.

این کرم علاوه بر ماندگاری 24 ساعته دارای فرمولاسیونی بسیار سبک بوده که بر روی پوست خشک نمی گردد و بافتی نرم بر روی پوست ایجاد می نماید. این کرم فاقد چربی های اشباع شده که مقاومت رنگدانه ها را بر روی پوست در برابر هیجانات، خستگی و سایش بالا می برد.

این محصول از کرم پودرهای محبوب و پرفروش این برند است. این محصول به طور کلی برای افرادی که دارای پوست چرب و مختلط هستند مناسب است، زیرا نمای نهایی مات دارد و می‌تواند تا ساعت‌ها ظاهر مات خود را بدون ایجاد حالت ماسیدگی حفظ کند.

این مدل بر خلاف مدل قبلی اس‌پی‌اف ندارد و پوشش‌دهی متوسطی دارد به طوری که می‌تواند قرمزی‌ها و جای جوش را تا حد قابل قبولی پوشش دهد.

بهترین کرم پودرایرانی:

کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل: Light Beige

اگر می‌خواهید کرم پودر شما کار ضد آفتاب را نیز انجام داده و دیگر نیاز به استفاده از یک ضد آفتاب صورت جداگانه نداشته باشید، کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige دقیقاً برای شما ساخته شده است.

این کرم پودر دارای SPF40 است که آن را تبدیل به یک ضد آفتاب با قدرت می‌کند. همچنین قدرت پوشش بالای این محصول سطحی صاف و یکنواخت روی پوست ایجاد می‌کند و پایه آرایش شما را می‌سازد.

بهترین کرم پودرایرانی:

بهترین کرم پودر مخملی:

همانطور که می دانید کرم پودر یکی از لوازم آرایشی پر کاربرد است که پایه و اساس آرایش را تشکیل می دهد و در زیبایی کلی آرایش نیز تاثیر قابل ملاحظه ای دارد. با اینحال از آنجایی که در هنگام خرید این محصول آرایشی عواملی همچون بافت، رنگ، مات یا براق بودن و نوع پوست باید در نظر گرفته شود ممکن است که انتخاب یک کرم پودر مناسب از میان انبوهی از برندهای موجود در بازار کار دشواری به نظر بیاید. در این مقاله قصد داریم تا به ویژگی های بهترین کرم پودر مخملی اشاره کنیم و از این طریق به شما در تصمیم گیری برای خرید کرم پودری مناسب پوستتان کمک کنیم.

از دست ندهید  راهنمای خرید دستگاه اسپرسوساز + نکاتی که باید قبل از خرید اسپرسو ساز بدانید

کرم پودر سرمی نود ایر دیور:

کرم پودر سرمی نود ایر دیور اس پی اف ۲۵، یک کرم پودر سرمی منحصر به‌ فرد با ساختاری سبک است که آرایشی با اثر طبیعی را برای شما به ارمغان می‌ آورد. این محصول آرایشی که در زمینه آرایش طبیعی پیشگام است دارای ساختاری سرمی و مخملین به سبکی هوا است که تمامی عیوب و ایرادات پوستی را به‌خوبی می ‌پوشاند.

بهترین کرم پودر مخملی:

کرم پودر ایر میراکل لانکوم:

کرم پودر ایر میراکل لانکوم اس پی اف ۱۵، یک کرم پودر مایع با ساختاری منحصر به‌ فرد است. این محصول، اولین کرم پودر تولید این برند است که از ساختاری فوق‌ العاده سبک برخوردار است، کرم پودری با ساختاری به سبکی هوا که پس از استفاده بر روی پوست، چهره ‌ای بی ‌عیب و نقص و درعین‌حال کاملا طبیعی را به همراه خواهد داشت.

بهترین کرم پودر مخملی:

کرم پودر فیوژن اینک ایو سن لوران:

کرم پودر فیوژن اینک ایو سن لوران محصولی از برند فرانسوی ایو سن لوران است. این محصول یک کرم پودر منحصر به فرد است که به مدت ۲۴ ساعت بر روی پوست باقی می ماند و بافت سبک آن باعث می شود در طول این مدت، اثری از آن بر روی پوست خود حس نکنید.

بهترین کرم پودر مخملی:

کرم پودر مخملی نود آرت دکو:

کرم پودر مخملی نود آرت دکو محصولی از برند آلمانی آرت دکو است. این کرم پودر فوق العاده و بی نظیر بافتی سبک و مایع دارد که پس از استفاده جلوه ای بسیار طبیعی و مخملی به پوست صورت می بخشد. کرم پودر مخملی نود حاوی ذرات پودری که بدون ایجاد کشش و خشکی، چربی مازاد پوست را از بین می برد و جلوه ای مات به صورت می دهد.

بهترین کرم پودر مخملی:

کرم پودر بادوام و مات کالیستا:

کرم پودر بادوام و مات کالیستا یکی از محصولات بینظیر این برند ایرانی است. هر شخصی با توجه به نوع پوست و رنگ پوست خود باید کرم پودر مناسب خود را تهیه کند. این امر بسیار مهم می باشد و انتخاب مناسب در این زمینه می تواند ظاهر بی عیب و نقصی به پوست صورت ببخشد. در انتخاب کرم پودر چند آیتم بسیار مهم است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا